helmgrasIn samenwerking met Het Helmgras en de bloemengroep van de OGH organiseren wij op woensdag 17 juni weer een bloemschikavond.
Bloemen mogen wij plukken uit de tuinen, deze gaan wij dan verwerken in een mooi bloemstuk.
U hoeft geen ervaring te hebben want er zijn dames van de bloemengroep van de OGH aanwezig om u enkele tips te geven.

De avond ziet er als volgt uit: Wij verzamelen ons om 18.45 uur bij de receptie van het Mediant, vanwaar wij gezamenlijk naar het Helmgras gaan te voet of met de auto.
We beginnen met koffie/thee met iets lekkers, daarna gaan we beginnen met plukken van bloemen voor onze schikking.
Er zal zeker iets moois uitkomen.
Na een korte pauze gaan we weer de tuin in om bloemen te plukken voor een boeketje.
Als iedereen tevreden is over hetgeen dat is gemaakt, sluiten we de avond af met een hapje en een drankje.

Aan deze avond zijn geen kosten verbonden en iedereen is van harte welkom,
Het belooft zeker weer een leuke en gezellige avond te worden
Graag zien we u op woensdag 17 juni om 18.45.

Mieke Selst, telefoon 06-25070575
Herma ter Stege, telefoon 06-12166387